Filmjaarverslag Loosduinen Leeft 2015

Door VHGK 2 jaar gelden
Home  /  Portfolio Item  /  Filmjaarverslag Loosduinen Leeft 2015

Jaaroverzicht 2015 stadsdeel Loosduinen from vanhulzen•gummo•kicks on Vimeo.

Dat stadsdeel #Loosduinen Leeft, is te zien in de jaarfilm die vanhulzen•gummo•kicks heeft geproduceerd. Al in het eind van 2014 is het idee tot stand gekomen om in plaats van een jaarverslag achteraf, al in het begin van een nieuw jaar na te denken hoe je activiteiten en ontwikkelingen zou kunnen vastleggen. Op die manier hoef je aan het eind van het jaar niet te constateren dat voor een jaaroverzicht te weinig materiaal beschikbaar is om een aantrekkelijke publicatie te maken.

Het idee om een film te maken, en mooie momenten in het jaar daarvoor te gebruiken, is toen geboren. Aan de hand van vier thema’s Wonen, Werken, Leren en Vrije tijd zijn er gedurende het jaar 2015 filmopnames geweest op verschillende locaties in het stadsdeel, met in de hoofdrol ondernemers en inwoners van Loosduinen. De film neemt ons mee langs een aantal hoogtepunten die in 2015 hebben plaatsgevonden. Met de nadruk op dat iedereen zich kan thuis voelen in dit stadsdeel: “We doen het met elkaar en voor elkaar!”

De jaarfilm ging ‘in première’ tijdens de nieuwjaarsreceptie 2016 van het stadsdeel Loosduinen.

vanhulzen•gummo•kicks tekent in deze productie voor concept, script, montage, organisatie en coördinatie.

Deze case gedeeld 0 keer