Hornbach Women@Work. al zes jaar beste bouwmarkt van Nederland

Door VHGK 3 jaar gelden
Home  /  Portfolio Item  /  Hornbach Women@Work. al zes jaar beste bouwmarkt van Nederland

Hornbach timmert hard aan de weg in Nederland. En niet onverdienstelijk; Hornbach werd in 2010 voor de zesde keer op rij bekroond met de titel ‘Beste bouwmarkt’. Van Hulzen is al geruime tijd werkzaam voor Hornbach.

In 2010 ondersteunde Van Hulzen onder meer de lancering van de campagne Women at Work.

Duits familiebedrijf

Hornbach is een van oorsprong Duits familiebedrijf met inmiddels meer dan 130 vestigingen in diverse landen in Europa. Kernwaarden van het bedrijf zijn: laagste-prijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment en een grote voorraad. Hornbach introduceerde het begrip bouwmaterialendrive-in in Nederland. Doe-het-zelvers kunnen met hun vrachtauto, aanhanger of busje naar binnen rijden om de bouwmaterialen direct in te laden. Door de brede paden en hoge stellingen is dat heel makkelijk. Ideaal voor het vervoeren van grote of zware materialen als balken, isolatiemateriaal en zakken cement.

Hornbach zet vrouwen aan het werk

Hornbach wil vrouwen stimuleren om te klussen. En dan niet met bloemetjesgereedschap natuurlijk. Daarom werd in 2010 de Women at Work-campagne van Hornbach in Nederland gelanceerd. Van Hulzen was nauw betrokken bij deze lancering. Zo heeft Van Hulzen de mediabenadering (perskit aan redacties, persberichten en persoonlijke benadering van journalisten) op zich genomen en een persconferentie georganiseerd bij uitgeverij Sanoma.

Soepel bouwtraject

In 2010 was Van Hulzen betrokken bij andere Hornbach mijlpalen, zoals de aftrap van de bouw én de opening van de nieuwe vestiging in Breda. Daarnaast verzorgde Van Hulzen in 2010 diverse mediatrainingen voor Hornbach en verstuurde zij diverse persberichten en persmailings aan redacties.

Deze case gedeeld 0 keer
 000