333travel binnenstebuiten

Door VHGK 6 maanden gelden
Home  /  Portfolio Item  /  333travel binnenstebuiten

Uitdaging
Het management van 333travel wilde zich bezinnen op zijn strategische koers en de daaraan verbonden positionering. Zo hadden ze door de tijd heen wel erg veel verschillende bestemmingen en varianten in hun aanbod: te veel van het goede, zo bleek. Maar ja, welke keuzes maak je dan? Tijd voor extern advies. Zo kwamen zij op een shortlist van drie bureaus, waarna ze uiteindelijk kozen voor onze aanpak.

Methode
Onze aanpak? Stratego! Een eigen, inmiddels beproefd adviesmodel dat organisaties helpt met de ontwikkeling van hun missie en/of positionering. De betreffende aanpak kan worden toegepast op iedere specifieke organisatie: zonder de essentie te veranderen en in welke situatie de organisatie zich ook begeeft. Stratego! brengt de missie en positionering tot leven. Stratego! laat organisaties profiteren van een brede visie en een compleet advies. Kijken met de blik van buiten naar binnen. Want hoe zien klanten de organisatie nu precies? Vervolgens in gezamenlijkheid aan de slag om de (onderzoeks)resultaten te bespreken en de te voeren strategie te concretiseren. Go! Van buiten naar binnen, en weer naar buiten.

Resultaat
Dus gold Stratego! als solide vertrekpunt voor 333travel. Met de nodige betrokkenheid van 333travel zelf volgde er een online onderzoek met in de laatste fase het opstellen van kernteksten ten aanzien van visie, missie en positionering. Concreet? Uitrol van de visie: ‘Er is zoveel moois op de wereld, reizen naar verre bestemmingen kan voor iedereen een unieke ervaring zijn.’ De volgende stap bestond uit een conceptuele uitwerking van een nieuwe identiteit/huisstijl, terwijl het campagneconcept de titel ‘Wat een ontdekking!’ kreeg.

En dan mochten wij ook nog een nieuw logo ontwerpen. Een logo dat bestaat uit drie location markers in de vorm van het cijfer 3. Deze ‘prikkers’ op de wereldkaart duiden aan dat 333travel jou op de mooiste en meest bijzondere plekken op de wereld brengt. 333travel: Verre reizen. Voor iedereen uniek.

Alles bij elkaar een mooi traject, waar we onze drie pijlers (strategie, creatie en content) goed hebben kunnen inzetten. Ja, ook content. Want we hebben een concept ontwikkeld en uitgewerkt voor een magazine met de titel Wow! Nieuwsgierig geworden? Neem contact op met Petra Langeveld via 071 560 20 60 of petra.langeveld@vhgk.nl.

Deze case gedeeld 0 keer
 000