Nieuws- en persberichten

Lees hier de laatste persberichten van onze klanten en nieuwsberichten over onszelf en ons vakgebied.

Flirten met Fleurop

3 februari 2017
De nieuwe Valentijnscampagne van Fleurop draait om het kenbaar maken van je verliefdheid. De marktleider moedigt dromers aan hun dromen waar te maken. Flirters om die eerste stap te zetten. Een zorgvuldig samengesteld boeket als uiting van je gevoelens. Wie kan dat nou weerstaan? De campagne start dit weekend. Nu iedereen meer met zijn smartphone bezig is en minder met de wereld om zich heen, is het leven er niet romantischer op geworden. Gelukkig zijn er nog plekken waar verliefdheid in de lucht hangt. In het openbaar vervoer bijvoorbeeld, waar al in de vroege ochtend stiekeme blikken worden uitgewisseld. Maandenlang kan het flirten doorgaan, zonder dat iemand de eerste woorden zegt. De drempel om je gevoel kenbaar te maken, ligt hoog. Op Valentijnsdag stap je eroverheen. Met een schitterend boeket, passend bij de smaak van de ontvanger, maak je een onweerstaanbare indruk. Dat laat Fleurop zien en horen in haar nieuwste commercials. Gevoel uiten Michel van Slingerland, marketing- en salesmanager bij Fleurop: “We laten met deze campagne de essentie van Fleurop zien: mensen een goed gevoel bezorgen. Met onze boeketten laten mensen aan elkaar zien dat ze echt om elkaar geven. Onze bloemisten zetten zich elke dag in om de mooiste boeketten te creëren. Zij leggen op vakkundige wijze in elk boeket het gevoel van de gever. Om mee te nemen voor je partner of familielid als liefdevolle geste of om te laten bezorgen als ontroerende verrassing. Wij wensen iedereen een hartverwarmende Valentijnsdag.” Bekijk hier de campagne. Over Fleurop Fleurop Interflora Nederland is meer dan 95 jaar (sinds 1921) gespecialiseerd in het verzenden van bloemen, nationaal en internationaal. In Nederland zijn meer dan 1.100 bloemisten aangesloten bij de coöperatie en wereldwijd zijn dat er 40.000, verdeeld over ruim 140 landen. Met de rijke geschiedenis en deskundigheid van de organisatie bedient Fleurop dagelijks zowel de particuliere als zakelijke markt. Fleurop werd door het WUA! al viermaal bekroond met een eerste plaats bij de Performance Scan Bloemen (2013, 2014, 2015 en 2016) en won twee keer de titel ‘Beste Website’ bij hetzelfde instituut. De basis van het succes en het sterke merk van Fleurop zijn de waarden: kwaliteit, service (waaronder ‘same-day-delivery’), samenwerking, eerlijkheid (transparante prijsstelling) en passie voor het vak.  

Hornbach kondigt openingsdatum aan door grootse introductie

29 januari 2017
Tussen de hoge gebouwen van de Zuidas en op de rode klinkers van de Arena Boulevard doken afgelopen dagen ineens opvallende objecten op. Het bleek om hamers van 6 meter lang, 2,5 meter hoog en ruim 300 kilo te gaan. Gereedschap van deze gigantische omvang is geen enkele Amsterdammer ontgaan. Een ludiek initiatief van Hornbach om de openingsdatum van de nieuwe vestiging in Amsterdam kenbaar te maken.            Naast dat de hamer subtiel het logo van Hornbach siert, staat het symbool voor daadkracht. Daadkracht als noodzakelijke basis voor het voltooien van kleine én grote projecten. De grootte van de hamer symboliseert de grootte van de projectbouwmarkt: geen assortiment zo groot en divers als dat van Hornbach. Een kleine klus, een groot project: dat ene specifieke schroefje zul je er zeker vinden. Dat weet Nederland inmiddels ook, want niet voor niets is Hornbach dit jaar voor de elfde keer tot beste bouwmarkt van Nederland verkozen. Groots en gedurfd Amsterdammers zijn inmiddels wel wat gewend. Maar toch keken ze afgelopen vrijdag bij Station Zuid en een dag later op de Arena Boulevard vreemd op. Een grote houten hamer met een aankondiging: ‘er komt iets groots naar Amsterdam’ vulde de pleinen. Leuke reacties en selfies met de reuzenhamer volgden snel. De dagen ervoor verschenen er nog grote lichtprojecties met dezelfde tekst op het Barlaeus Gymnasium en het Rochdale-gebouw. “Een zeer geslaagde introductie”, zegt Maarten Post – marketing manager Hornbach – hierover. “Een grote stad als Amsterdam verdient nu eenmaal een grote introductie. Een die past bij ons bedrijf: groots, humoristisch en gedurfd. Nu weet iedereen dat Hornbach is gesetteld en klaar om te openen.” Klik hier voor het filmpje van afgelopen weekend. Bijzondere vestiging De twaalfde vestiging is hiermee direct een van de grootste winkels van de projectbouwmarkt. De winkel beslaat bijna 20.000 vierkante meter en is hiermee groot genoeg om ruim 120.000 artikelen te herbergen. Het bijzondere aan deze vestiging is dat ze de primeur heeft van twee verdiepingen en zich verder onderscheidt doordat ze over een doorgaande weg heen is gebouwd. Iets wat je met kleine hamers niet in elkaar timmert. Openingsweekend En dan nu eindelijk ook voor Amsterdam-Sloterdijk en omgeving: vrijdag 17 februari vanaf 07.00 uur is iedereen welkom aan de Berchvliet 14. Dan opent Hornbach feestelijk de deuren van haar nieuwste vestiging. Voor het openingsweekend zijn er speciale producten ingekocht en staan er tal van demonstraties en events gepland.  Over HORNBACH HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 139 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels elf vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een

Wie is de beste?

17 januari 2017
Gezocht: beste Fleurop bloemist van Nederland Stem en maak kans op VIP-kaarten voor 100%NL Awards Veenendaal, 17 januari 2017 – Fleurop roept Nederlanders op om op hun favoriete bloemist te stemmen. De marktleider in boeketten organiseert voor het eerst de verkiezing van Beste Fleurop Bloemist van Nederland. Deze maand kan iedereen stemmen op zijn of haar Fleurop-favoriet. De beste wordt tijdens de 100% NL Awards gehuldigd en mag zich een jaar lang de beste Fleurop-bloemist van Nederland noemen. Bloemen brengen gevoel over De nauwe samenwerking tussen 100% NL en Fleurop bracht beide partijen op deze verkiezing. Michel van Slingerland, marketing- en salesmanager van Fleurop: “Naast de beste Nederlandse artiesten verdienen onze bloemisten ook een award. Zoals artiesten hun hele ziel en zaligheid in een lied leggen, zo maken onze ruim 1.100 bloemisten de mooiste creaties om het gevoel van de klant over te brengen.” Tot en met maandag 30 januari kan iedereen stemmen op zijn favoriete bloemist via debestefleuropbloemist.nl. Ook stemmers bij Awardshow Dinsdag 7 februari worden de 100% NL Awards uitgereikt aan de beste Nederlandse artiesten in 7 categorieën. De uitreiking wordt afgewisseld met diverse optredens van onder andere O’G3NE en Nick & Simon. De 10 bloemisten met de meeste stemmen mogen met hun hele team als VIP over de rode loper. De nummer 1 bloemist wordt op deze avond gehuldigd en ontvangt de Beste Fleurop Bloemist van Nederland Award. Wie zijn stem uitbrengt tijdens de Beste Fleurop Bloemist-verkiezing maakt zelf ook kans op een set van vier kaarten, om deze feestelijke avond als VIP met drie vrienden of vriendinnen mee te maken. Over Fleurop Fleurop Interflora Nederland is meer dan 95 jaar (sinds 1921) gespecialiseerd in het verzenden van bloemen, nationaal en internationaal. In Nederland zijn meer dan 1.100 bloemisten aangesloten bij de coöperatie en wereldwijd zijn dat er 40.000, verdeeld over ruim 140 landen. Met de rijke geschiedenis en deskundigheid van de organisatie bedient Fleurop dagelijks zowel de particuliere als zakelijke markt. Fleurop werd door het WUA! al viermaal bekroond met een eerste plaats bij de Performance Scan Bloemen (2013, 2014, 2015 en 2016) en won twee keer de titel ‘Beste Website’ bij hetzelfde instituut. De basis van het succes en het sterke merk van Fleurop zijn de waarden: kwaliteit, service (waaronder ‘same-day-delivery’), samenwerking, eerlijkheid (transparante prijsstelling) en passie voor het vak.

Blue Monday 2017 leidt tot verwarring

16 januari 2017
Groot aantal bedrijven hanteert verkeerde datum Voorschoten, 16 januari 2017 – Blue Monday. De meest deprimerende dag van het jaar. Donkere dagen, nieuwe voornemens zijn inmiddels gesneuveld en de vakanties lijken ver weg. Maar er is verwarring ontstaan. Want op welke maandag valt dit jaar Blue Monday? De 16e of de 23e januari? De Britse psycholoog Cliff Arnall wist in 2005 genoeg. De maandag van de laatste volle week van januari moest wel de meest deprimerende dag van het jaar zijn. Vanwege de definiëring de laatste volle week, valt Blue Monday 2017 daarom op de 23e januari. Slecht nieuws voor de bedrijven die in hun initiatieven en commerciële uitingen kozen voor de 16e januari. De meest deprimerende dag van het jaar wordt dus gekozen aan de hand van de laatste volle week van januari en niet op basis van de derde maandag van deze mooie maand. Zonnige kant
 ‘Het is een deprimerende vergissing,’ zegt Huib Bannier – managing partner van communicatiebureau vanhulzen•gummo•kicks – met een knipoog. ‘Maar bekijk het van de zonnige kant: nu krijgen we twee deprimerende dagen in onze schoot geworpen. Ja, de kracht van pr… Die blijkt behoorlijk groot. Wat ons betreft is Blue Monday vooral een dag om blauwe wijn te drinken en een goed moment om te kijken naar wat we allemaal wél hebben. Denken vanuit mogelijkheden. Als ik mij niet vergis, denkt Cliff Arnall hier precies zo over.’ Over Blue Monday De Britse psycholoog Cliff Arnall kwam in 2005 met een wetenschappelijke formule om de meest deprimerende dag van het jaar te bepalen. Deze dag noemde hij Blue Monday. De formule die hij hiervoor hanteerde luidt als volgt: Hierin is W een maat voor het weer, D voor de schulden, d voor het maandelijkse salaris, T voor hoelang geleden het kerst was, Q staat voor hoe goed men nog de goede voornemens volhoudt, M voor het motivatieniveau en NA voor het gevoel om actie te ondernemen. Er wordt niet aangegeven wat de eenheden van de variabelen zijn. Oordeel zelf.

Hornbach Amsterdam in de startblokken

16 januari 2017
150 medewerkers worden klaargestoomd voor de opening Amsterdam, 16 januari 2017 – Alle medewerkers voor Hornbach Amsterdam zijn aangenomen. Achter de schermen worden hun de kneepjes van het vak bijgeleerd. Eerst in andere vestigingen en straks in hun eigen Hornbach Amsterdam. Naar verwachting gaat de vestiging volgende maand open. Het team staat te popelen om klussers in de hoofdstad te gaan helpen. Na een lange aanloop is de opening aanstaande voor Ellen van den Ham en haar team. De sfeer zit er al goed in: “Het team vindt steeds meer zijn weg in de nieuwe vestiging, die trouwens als enige Hornbach twee verdiepingen telt. We zijn met zijn allen de schappen aan het vullen. Zo leert iedereen het assortiment nog beter kennen en weten we precies waar alles staat”, glimlacht ze. “Het zijn ruim 120.000 artikelen, maar vele handen maken licht werk. Bij onze collega’s in andere vestigingen hebben we voldoende geleerd: wij gaan ervoor!” Drive-in De nieuwe vestiging beslaat bijna 20.000 vierkante meter en bestaat uit een bouwmarkt, tuincentrum en drive-in. In andere Hornbach-vestigingen, zoals Nieuwerkerk aan den IJssel, is de drive-in een groot succes. Klanten kunnen hier met hun auto, bus of aanhanger inrijden en de zware bouwmaterialen direct vanuit de schappen inladen. Hornbach Amsterdam is de twaalfde vestiging in Nederland en ligt in Sloterdijk, aan de A5. Het is de enige vestiging in Nederland met twee verdiepingen.  

Hornbach ziet zo geel als een kaassoufflé

5 januari 2017
Niets te beleven in januari? Dan ben je nog niet bij Hornbach geweest. Bij alle vestigingen van deze bouwmarkt staat januari weer in het teken van de jongste doe-het-zelvers. Drie zaterdagen achter elkaar kunnen kinderen zich creatief uitleven in de Kinderwerkplaats. Een perfecte gelegenheid voor ouders om te shoppen voor huis of tuin, terwijl de kinderen lekker bezig zijn.  SpongeBob en 3D-schilderijen Zelf iets maken, dat is het mooiste wat er is. Dat geldt voor ouders, maar zeker ook voor kinderen. En jong geleerd is oud gedaan. Daarom organiseert Hornbach in januari drie kinderknutseldagen. Zaterdag 14 januari kunnen de kinderen een schilderij maken en zelf beplakken met stickers, tegeltjes en andere gekleurde steentjes. 21 januari mogen jongens en meisjes zelf hun unieke SpongeBob in elkaar knutselen. En de laatste zaterdag van de maand januari, de 28ste, maken de kinderen een 3D-schilderij: een mooie vorm van spijkers met draden ertussen gespannen. De knutseldag is onder begeleiding en geschikt voor kinderen van alle leeftijden. Deelname en materialen zijn geheel kosteloos. Van 10.00 tot 16.00 uur kunnen kinderen bij alle vestigingen van Hornbach terecht. Over HORNBACH HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 139 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu twintig jaar en telt het inmiddels elf vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).    

Van Doorne kiest VHGK voor de vorm

3 januari 2017
Van Doorne uit Amsterdam is een zeer gerenommeerd kantoor dat al bijna negentig jaar bestaat. Bij Van Doorne werken 171 advocaten, notarissen en fiscalisten, en behoort tot de top tien van Nederland. Voor de vormgeving heeft Van Doorne gekozen om samen met ons te werken. Wij verzorgen de vormgeving voor diverse middelen; waaronder brochures en infographics in de frisse en herkenbare huisstijl.

Kinderen ontwerpen zelfgemaakte schep

28 december 2016
Kinderen op een leuke manier informeren over de bestaande klimaatverandering. Dat was het idee achter de kleurwedstrijd van Hornbach. Samen met Justdiggit organiseerden zij de maand van de klimaatverandering. Kinderen konden hun creatieve uitingen kwijt in een schep-kleurplaat. Van de twee mooiste kleurplaten werd een echte schep gemaakt. De gelukkige winnaars Daimon (9) en Stacy (9) uit Nieuwegein hebben hun schep vol trots in ontvangst genomen. Justdiggit is een organisatie die klimaatverandering op een eenvoudige, effectieve manier bestrijdt. Hierbij staat de schep symbool. Een schep waarmee zij op verschillende droge plekken op aarde klimaatverandering tegengaat. Wanneer kinderen deze schep via een kleurplaat op een mooie manier versierden, konden ze hun eigen ontworpen schep verdienen. En dat heeft Hornbach geweten ook. Van de vele inzendingen werden de scheppen van Daimon van Otterlo en Stacy Terhaar als mooiste beoordeeld, waardoor zij binnenkort met hun ouders mee kunnen scheppen voor een beter klimaat. De schep werd overhandigd door kunstenares Juliette van Bavel. “Het is hartstikke leuk om eens iets te maken op basis van wat kinderen hebben bedacht. Ze kijken toch anders naar de wereld dan wij dat doen. Toch precies wat wij nodig hebben in onze strijd tegen klimaatverandering?” Over Justdiggit Justdiggit is een non-profitorganisatie die streeft naar het herstel van hele ecosystemen door het ondergronds brengen van regenwater en gebruik te maken van agrobosbouw en klimaatbestendige landbouw. Door het terugbrengen van de vegetatie koelt de planeet af, want hoe groener de aarde, hoe koeler de planeet. Daarnaast ontwikkelt Justdiggit positieve, internationale campagnes en educatieprogramma’s om een hele generatie te inspireren en activeren om klimaatverandering tegen te gaan.   Over HORNBACH HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 139 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu negentien jaar en telt het inmiddels elf vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen). www.hornbach.nl  

Hornbach eindelijk in Overijssel

27 december 2016
Hornbach bouwt verder aan de toekomst. Dit keer wordt de provincie Overijssel verrijkt met een vestiging. Een primeur voor de regio én voor de bouwmarkt. Na de opening van Amsterdam en Den Haag wordt het voor de bouwmarkt alweer de veertiende vestiging in het land. De nieuwe winkel zal verrijzen aan de Blaloweg (hoek Katwolderweg) in Zwolle. Een goed bereikbare locatie nabij de A28. De opening staat voor begin 2018 gepland. “Bloed, zweet en tranen, maar het is ons gelukt: we gaan aan de slag met het bouwen van onze veertiende vestiging in Zwolle”, zegt Evert de Goede, algemeen directeur Hornbach Bouwmarkt Nederland. “De beste bouwmarkt van Nederland hoort voor iedereen binnen handbereik te zijn, dus wat dat betreft is dit een mooie stap met de komst van Hornbach naar deze provincie”, lacht Evert. “Voor ons is dit een mooie kans. Want een fysieke vestiging maakt nog altijd het verschil en onze kracht ligt juist in het directe contact met de klant. De nieuwe vestiging in Zwolle is goed voor de lokale werkgelegenheid, doordat we ruim 150 directe en 150 indirecte arbeidsplaatsen creëren. Wij staan daarom te popelen onze meerwaarde ook in deze regio te tonen. Maar wanneer de mensen écht niet kunnen wachten, zijn ze nu al welkom in onze webshop die 24/7 geopend is.” Tuincentrum en drive-in De vestiging op het bedrijventerrein Voorst krijgt een vloeroppervlakte van circa 15.000 vierkante meter met 440 parkeerplaatsen. De bouwmarkt wordt gesitueerd bij de kruising van de Blaloweg en Katwolderweg en wordt opgeleverd inclusief tuincentrum en drive-in. De drive-in is een ideale manier voor professionele klusbedrijven en particuliere klanten om grote en zware spullen in te laden, doordat auto’s en busjes eenvoudig naar binnen kunnen rijden.

Hornbach grootste onlinebouwmarkt

27 december 2016
Campagne gestart over mogelijkheden online en in vestiging Houten, 27 december 2016 – Online net zo makkelijk klusmaterialen aanschaffen als in de winkel. Dat kan vanaf nu op hornbach.nl. Deze week start de nieuwe reclamecampagne over de mogelijkheden bij Hornbach: online en in de vestiging. Ruim 50.000 artikelen zijn online te koop en daar komen elke week honderden producten bij. Zo gevonden, zo besteld en vier uur later al af te halen of gemakkelijk thuis laten bezorgen. Grootste online bouwmarkt “Klanten weten onze onlineshop al goed te vinden” aldus marketingmanager Maarten Post. “Maar nu nagenoeg alles online besteld en bezorgd kan worden, hebben we een mooie mijlpaal bereikt. Klanten kunnen nu online net zo goed bij ons terecht als in de winkel. Zo kunnen ze overal en altijd de artikelen bestellen die zij nodig hebben, op hornbach.nl of in onze Hornbach-app. Om af te halen in een van de dichtstbijzijnde vestigingen of thuis te laten bezorgen. Met ruim 50.000 artikelen zijn wij de grootste onlinebouwmarkt. En natuurlijk kunnen klanten ook online rekenen op de laagsteprijsgarantie of deskundig en uitgebreid advies.” Goed moment Maarten Post: “Wij zijn trots dat we dit in onze nieuwe campagne eindelijk naar buiten kunnen brengen, want de huizenmarkt trekt aan en mensen zijn weer volop aan het opknappen en verbouwen. Dit scheelt veel mensen een ritje naar de bouwmarkt. Doe-het-zelvers met een drukke baan zijn hier zeker mee geholpen, maar ook aannemers en zzp’ers zijn hebben veel voordeel van deze online bestel- en bezorgmogelijkheden. Natuurlijk heeft ook nog niet iedereen een fysieke vestiging in de buurt, maar met deze online mogelijkheden is HORNBACH voor iedereen binnen handbereik. Innovatie draait bij ons om tijdsbesparing voor klussers. De drive-in die een aantal vestigingen hebben is hier een goed voorbeeld van: hier kan de klant zo binnenrijden om bestelde spullen in te laden. Alle services zijn overal en altijd online beschikbaar. De bezorgservice is uitgebreid getest en inmiddels hebben we drie verzendcentra door heel Nederland.” De campagne is te bekijken via https://www.youtube.com/watch?v=fiov3vxqSGU Over HORNBACH HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 139 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu negentien jaar en telt het inmiddels elf vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).

Nieuw SUBWAY restaurant met drive bij A8 Oostzaan

21 december 2016
Zesde vestiging van eigenaar Robert Metz Op de Thorbeckeweg nabij Oostzaan is het een komen en gaan van auto’s. De perfecte plek voor een SUBWAY restaurant met drive-through, vond ondernemer Robert Metz. Daarom opent hij hier vandaag zijn zesde vestiging, die 7 dagen per week geopend is. Een mooie stap voor Metz en zijn personeel: “We zijn een groot bedrijf aan het worden.” Gratis parkeren De nieuwe SUBWAY vestiging ligt op bedrijventerrein de Ambacht aan de Thorbeckeweg. Eigenaar Robert Metz: “Hier rijden dagelijks circa 36.000 auto’s langs. Onder deze automobilisten zijn ongetwijfeld fans van de Spicy Italian, de Chicken Teriyaki en andere lekkere Subs. Zij rijden zo door de drive-thru voor een Sub ‘to go’, of ze parkeren gratis op een van de vele plekken om in ons restaurant van een versbereide Sub te genieten.” Groeimogelijkheden voor talentvolle medewerkers Metz, die al eerder SUBWAY vestigingen opende in Lelystad, Almere, Amersfoort en Nieuwegein, heeft zijn ambities meer dan waargemaakt. Zijn carrière begon in de IT, maar enkele jaren geleden maakte hij een switch die tot op de dag van vandaag goed bevalt. “Met inmiddels 6 vestigingen zijn we een groot bedrijf aan het worden. Dat biedt alleen maar voordelen. We hebben personeel meer te bieden. Voor talentvolle medewerkers hebben we meer mogelijkheden voor opleiding en er zijn meer doorgroeimogelijkheden.” Tot elf uur ’s avonds De nieuwe vestiging van SUBWAY is op werkdagen geopend van 7.00 tot 23.00 uur. In het weekend van 10.00 tot 23.00 uur. In het restaurant is plek voor 40 gasten. In de lente wil Metz uitbreiden met 30 plekken op het terras. Submarine sandwich SUBWAY restaurants danken hun naam aan de ‘submarine sandwiches’ of ‘Subs’. Het handelsmerk van deze Subs is de langgerekte vorm, die doet denken aan een onderzeeër (submarine). Bij SUBWAY restaurants kunnen gasten kiezen voor een van de klassieke Subs op het menu en die vervolgens personaliseren met hun keuze aan versgebakken brood, groente, kaas en saus. De Sandwich Artist stelt de Sub samen in overleg met de gast en bereidt deze voor zijn ogen. Daarnaast zijn bij SUBWAY restaurants onder andere heerlijke salades en versgebakken Cookies verkrijgbaar. Over de SUBWAY organisatie SUBWAY restaurants is wereldwijd de grootste organisatie in de Quick Service Industry met inmiddels ruim 44.800 vestigingen in 112 landen. Het eerste restaurant startte in 1965 in Bridgeport, Connecticut (Verenigde Staten). Nederland telt momenteel 183 SUBWAY restaurants. Bij SUBWAY restaurants kunnen consumenten terecht voor heerlijke Subs, bereid op versgebakken brood. Elke Sub wordt ter plekke, voor de ogen van de gast bereid. De SUBWAY formule staat bekend om haar vele keuzemogelijkheden, waarbij consumenten zelf invloed hebben op de voedingswaarden.

2016: Meer mannen aan de botox

20 december 2016
Het taboe op ingrepen verdwijnt, merkt de Elzen Kliniek Naarden, 20 december – Mannen stappen steeds vaker naar de cosmetisch arts voor een botox- of fillerbehandeling. Die trend signaleert de Elzen Kliniek, injectable specialist in Naarden. Dr. Helga van den Elzen: “Het wordt steeds gebruikelijker om je niet zomaar neer te leggen bij de gevolgen van het ouder worden, ook voor mannen. Wij verwachten in 2017 dan ook dat de stijging in het aantal mannelijke cliënten verder doorzet.” Van den Elzen, die 20 jaar ervaring heeft op injectable gebied, zag het taboe op ingrepen in 2016 verder afnemen. “Over botox- en fillerbehandelingen wordt allang niet meer zo geheimzinnig gedaan. Veel van onze cliënten vertellen er open over als hun omgeving ernaar vraagt. Wat we ook merken, is dat mensen niet zozeer problemen hebben met ouder worden, maar wel met een uitstraling die niet bij hen past. Een altijd aanwezige frons bijvoorbeeld, of droevige hangwangen. Vooral mannen komen om die reden in de kliniek. Waar botox vroeger taboe was, laten zij hun ‘boze’ frons nu graag behandelen.” Het komt ook regelmatig voor dat mannen de Elzen Kliniek bezoeken voor het behandelen van ernstige wallen. Over de Elzen Kliniek De Elzen Kliniek is de enige professionele kliniek in Nederland die is gespecialiseerd op het gebied van injectables. Elke behandeling is gebaseerd op wetenschap. De drijvende kracht achter de kliniek is dr. Helga van den Elzen. Zij is de grondlegster van injectables in Nederland en een internationale autoriteit op haar vakgebied. Met ruim 20 jaar ervaring heeft zij meer dan 25.000 injectablebehandelingen op haar naam staan. De Elzen Kliniek is als enige injectables kliniek gecertificeerd met het ZKN-keurmerk voor zelfstandige klinieken. www.elzenkliniek.nl

Mooiste Contact Diners laten ouderen stralen

16 december 2016
Willeke Alberti en honderden KPN vrijwilligers bezorgen ouderen feestelijke avond Den Haag, 15 december – De glimlach van een oudere is even waardevol als een glimlach van een kind. Een glimlach die vooral tijdens de feestdagen hoort te verschijnen. Daarvoor is Willeke Alberti de aangewezen persoon. Samen met honderden KPN-vrijwilligers zorgde zij ervoor dat ook de 9e editie van de KPN Mooiste Contact Diners voor ruim 800 ouderen succesvol verliep. Een bijzondere avond, waarop ouderen gezellig met elkaar konden praten en dankzij de muziek herinneringen ophaalden aan vervlogen tijden. De Mooiste Contact Diners waren dit jaar in Amersfoort, Groningen en twee keer in Den Haag en zijn een jaarlijks initiatief van het KPN Mooiste Contact Fonds. ‘Dat er zich vanuit KPN elk jaar weer zoveel vrijwilligers aanmelden, zegt wel iets over de diners en het draagvlak voor de achterliggende gedachte’, zegt Mark Versteegen, directeur van het KPN Mooiste Contact Fonds, hierover. ‘Het is goed om te merken dat eenzaamheid onder ouderen steeds meer aandacht genereert en de initiatieven om hier wat tegen te doen almaar toenemen. Nog los van het plezier dat de ouderen en vrijwilligers er ieder jaar aan beleven.’ KPN Mooiste Contact Fonds Het KPN Mooiste Contact Fonds, opgericht in 2007, heeft als doel kwetsbare groepen in de samenleving te helpen hun sociale isolement te doorbreken. Het fonds draagt met financiële middelen, ICT-oplossingen en medewerkers bij aan maatschappelijke projecten, zoals KPN KlasseContact voor langdurig en chronisch zieke leerlingen en InContact voor alzheimerpatiënten. De Mooiste Contact Diners zijn de afgelopen jaren door duizenden ouderen bezocht. Dit jaar hebben maar liefst 800 mensen zich aangemeld. Omdat sociaal contact vooral om mensen draait, zetten jaarlijks 2.000 medewerkers van KPN zich vrijwillig in om mensen met elkaar te verbinden.

Hornbach bereikt hoogtepunt

14 december 2016
    Persbericht Een nieuw hoogtepunt voor Hornbach: het hoogste punt van de bouw van de vestiging in Ypenburg is bereikt. Hiermee ligt de bouwmarkt op schema voor de opening in het eerste halfjaar van 2017. En dat is maar goed ook, want Hornbach kan niet wachten om in Den Haag aan de slag te gaan. Tuincentrum en drive-in Drukke tijden voor de bouwmarkt. Deze vestiging ligt centraal gelegen langs de A13, precies tussen Den Haag en Delft. Niet alleen een bouwmarkt zal er komen aan de Singel 115, maar ook een tuincentrum en een drive-in. Met een winkeloppervlakte van 14.700 m2 en ruim 450 parkeerplaatsen creëert Hornbach daarnaast ook nog 150 directe en 150 indirecte arbeidsplaatsen. “Wij zijn op dit moment druk bezig met het aannemen van medewerkers voor deze nieuwe vestiging”, aldus Emile Gies, vestigingsmanager Hornbach Den Haag. “Deze medewerkers gaan voor de opening aan de slag bij andere vestigingen om zo kennis en ervaring op te doen over ons assortiment. Zo kunnen ze na de opening onze bezoekers in Den Haag van passend advies voorzien!” Over HORNBACH HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 139 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu negentien jaar en telt het inmiddels elf vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).  

Met Hornbach on fire!

12 december 2016
Brandweerman Cor promoot veilige feestdagen bij Hornbach Kerst, een tijd van gezelligheid met extra risico’s. Denk aan tijdelijke kerstversiering en sfeerverlichting, zoals kaarsen en verlichting. Brandweerman Cor vraagt aandacht voor brandgevaar en geeft informatie over maatregelen die kunnen worden getroffen om onveilige situaties tijdens de feestdagen te voorkomen. Zaterdag 17 december is Cor bij Horbach in Kerkrade van 10.00 – 16.00 uur en zondag 18 december in Breda van 12.00 – 16.00 uur. Veilige feestdagen “Het is goed te beseffen dat niets zo snel en vernietigend is als een uitslaande brand”, aldus Brandweerman Cor. “Het is belangrijk om je eigen veiligheid én die van je gasten niet uit het oog te verliezen. Een belangrijk onderwerp is veilige kerstversiering. Omdat kerst bij uitstek een feest is waarbij het leuk is je huis gezellig te maken. Kerstversiering kan bij brand zorgen voor een snelle branduitbreiding, het is dus belangrijk ze goed op te hangen.” Een paar algemene tips van Brandweerman Cor: Het is verstandig kerstbomen niet naast brandbaar materiaal te zetten, zoals gordijnen en natuurlijk in het gangpad naar de deur. Kies je voor een natuurboom, neem er dan eentje met kluit. Die houdt namelijk beter het vocht vast en is hierdoor minder droog en brandgevaarlijk. Een natuurboom zonder kluit is vaak enorm droog, waardoor een vonkje al voldoende is de boel in lichterlaaie te zetten. Maak daarom natuurbomen brandvertragend door ze te impregneren. Als je afwezig bent, is het verstandig om de stekkers van feestverlichting uit de stopcontacten te halen. Zorg ervoor dat mensen niet over de snoeren kunnen struikelen. Voor een goede brandpreventie zijn een vluchtplan en goed functionerende rookmelders essentieel. Brandweerman Cor wil jou er graag nog veel meer over vertellen.  Beleef fijne en vooral veilige feestdagen!

Oplevering Hornbach Amsterdam officieel 

12 december 2016
Hornbach Amsterdam staat in de startblokken: de oplevering van het pand langs de A5 in Amsterdam Sloterdijk is gereed. Voor Hornbach een mooi moment, omdat het bedrijf nu kan beginnen met de inrichting: het plaatsen van stellingen, afstellen van lampen, aanbrengen van bewegwijzering, maar ook de bevoorrading van het enorme assortiment. Leveranciers zullen af en aan rijden om de producten af te leveren. Iedereen is vanaf nu druk bezig om van de opening in het voorjaar van 2017 een groot succes te maken. Een logistieke uitdaging die Hornbach maar al te graag aangaat. De circa 150 medewerkers die straks in de nieuwe vestiging aan de slag gaan, staan klaar om de schappen van de nieuwe vestiging te vullen. Vestigingsmanager Ellen van den Ham heeft er zin in. “We zijn blij dat de oplevering is geweest. Weer een mijlpaal bereikt! De opening komt hiermee weer een stap dichterbij. We kijken ernaar uit om komend voorjaar de consumenten in de regio Amsterdam kennis te laten maken met onze mooie, nieuwe winkel!” Over HORNBACH HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 139 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu negentien jaar en telt het inmiddels elf vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).    

Fleurop meer dan 50.000 keer beoordeeld

8 december 2016
Bloemistencoöperatie krijgt gemiddeld een 8,7 Veenendaal, 8 december 2016 – Dagelijks laten tientallen klanten hun beoordeling achter op Fleurop.nl. Deze week werd de 50.000ste beoordeling geplaatst. De marktleider in bloemenbezorging wordt gemiddeld beoordeeld met een 8,7. Plaatst een klant een onvoldoende, dan neemt Fleurop direct contact op. Sterren, oordeel en tip Alle klanten kunnen hun bestelling bij Fleurop eenvoudig beoordelen, door hun ervaring een aantal sterren te geven, met een maximum van vijf. Daarnaast krijgen zij ruimte om hun oordeel toe te lichten en een tip te geven voor verbetering. Fleurop hecht veel waarde aan deze beoordelingen. De klantenservice van het bedrijf doet er alles aan om ieders ervaring tot een succes te maken. Michel van Slingerland, marketing- en salesmanager van Fleurop: “Mensen kiezen vooral voor ons vanwege de hoge kwaliteit die ze mogen verwachten. Wij zijn daar erg scherp op: niet alleen de boeketten moeten eruit springen, maar ook onze service. Een goed gevoel bij de klant én bij de ontvanger van de bloemen: daar streven wij naar. Dit goede gevoel weerklinkt in de vele positieve beoordelingen op Fleurop.nl.” ‘Hallo, met Fleurop’ Elke klacht is een kans, vinden ze bij Fleurop: “Geeft iemand een onvoldoende, dan zoeken wij uit wat deze persoon heeft besteld, wat er is misgegaan en hoe wij dat kunnen rechttrekken. Vervolgens bellen we de bloemist om de klacht op te lossen, en daarna de klant. Die is vaak positief verrast door ons telefoontje. Mensen vinden het prettig dat hun onvoldoende serieus genomen wordt en dat wij hun klacht zo goed mogelijk oplossen. Daarvoor krijgen wij regelmatig complimenten. En dat zorgt ervoor dat steeds meer mensen Fleurop vier of vijf sterren geven. Wij zijn dan ook erg trots op het gemiddelde beoordelingscijfer, momenteel een 8,7!” Over Fleurop Fleurop Interflora Nederland is meer dan 95 jaar (sinds 1921) gespecialiseerd in het verzenden van bloemen, nationaal en internationaal. In Nederland zijn meer dan 1.100 bloemisten aangesloten bij de coöperatie en wereldwijd zijn dat er 40.000, verdeeld over ruim 140 landen. Met de rijke geschiedenis en deskundigheid van de organisatie bedient Fleurop dagelijks zowel de particuliere als zakelijke markt. Fleurop werd door het WUA! al viermaal bekroond met een eerste plaats bij de Performance Scan Bloemen (2013, 2014, 2015 en 2016) en won twee keer de titel ‘Beste Website’ bij hetzelfde instituut. De basis van het succes en het sterke merk van Fleurop zijn de waarden: kwaliteit, service (waaronder ‘same-day-delivery’), samenwerking, eerlijkheid (transparante prijsstelling) en passie voor het vak.  

Emile Gies: de vestigingsmanager van Hornbach Den Haag

8 december 2016
Jarenlange ervaring in de branche en leidinggevende functies Den Haag, 8 december 2016 – De opening van Hornbach Den Haag laat niet lang meer op zich wachten. Komend voorjaar zal Hornbach in Ypenburg haar deuren openen. De nieuwe vestiging van deze bouwmarkt zal worden geleid door Emile Gies. Een Hagenaar die van aanpakken houdt. Bovendien iemand die het fantastisch vindt om in zijn geboortestad aan de slag te gaan, plezier beleeft aan de zoektocht naar nieuwe medewerkers en beseft dat leidinggeven maatwerk is. Een vestigingsmanager die de mensen begrijpt, weet wat ze willen en waarvoor ze komen. “Emile is door zijn jarenlange ervaring in de doe-het-zelf-branche en in verschillende leidinggevende functies voor ons een meer dan geschikte kandidaat”, zegt Chris van den Akker – Manager HRM van Hornbach – hierover. “Naast zijn leidinggevende capaciteiten is hij kundig en klantvriendelijk en spreekt hij de taal van de bezoekers.”   150 vacatures Op dit moment is de nieuwe vestigingsmanager vooral druk met het voeren van sollicitatiegesprekken. In totaal is Hornbach Den Haag op zoek naar circa 150 nieuwe medewerkers. Hornbach zoekt hierbij naar helden, mensen die de klant centraal stellen en net een stapje extra zetten: mensen die echt willen. Voordat zij aan de slag gaan, doorlopen deze nieuwe medewerkers allemaal een inwerktraject. “Gelukkig is het animo om bij de nu elfmaal verkozen beste bouwmarkt van Nederland te komen werken, groot, waardoor de kans op het aantrekken van geschikte mensen alleen nog maar toeneemt”, aldus Emile Gies. Over HORNBACH HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 139 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu negentien jaar en telt het inmiddels elf vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).     

Sneeuwpoppeninvasie in Nederland

7 december 2016
Hornbach brengt grote steden in winterse sferen Houten, 7 december 2016 – Amsterdam is Amsterdam niet meer. Mysterieuze sneeuwpoppen van anderhalve meter echte sneeuw duiken op in het straatbeeld. Aangekleed met een hoed, sjaal en een wortel als neus zijn deze sneeuwpoppen helemaal echt. Ze zijn ‘#smeltbaar’ zoals op hun bordjes is vermeld. Als de temperatuur oploopt, verdwijnen ze. Wat doen deze sneeuwpoppen in de stad? #smeltbaar Krijgt Nederland dit jaar een witte kerst? Dat is elk jaar weer de vraag. Met deze sympathieke guerilla actie besloot bouwmarkt Hornbach de winter alvast een zetje te geven en sneeuwpoppen te laten opduiken op diverse plekken in de binnenstad. De sneeuwpoppen hopen op een witte winter. Een winter vol sneeuw, met een elfstedentocht en ijsbloemen op de ramen. Maar mocht het toch een zachte winter worden, dan heeft Hornbach een goed alternatief: de onsmeltbare sneeuwpop. Over HORNBACH Hornbach is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 139 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat Hornbach nu negentien jaar en telt het inmiddels elf vestigingen. Hornbach won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is Hornbach bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle Hornbach-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).

Hornbach start eigen fabriek

30 november 2016
Een goede voorbereiding is het halve werk en goed gereedschap maakt de meester. Maar wat kun je allemaal met al dat gereedschap dat in huis ligt? Welke mogelijkheden biedt het apparaat en op welke wijze is de werkplaats het best in te delen? Hornbach begrijpt het belang van gereedschapskennis en een efficiënte werkomgeving als geen ander en haalt graag het beste bij klussers naar boven. Daarom staat in de maanden december en januari ‘De Projectfabriek’ centraal. Dit is het thema van de nieuwe projectshow van Hornbach en vindt plaats in alle vestigingen. Alle facetten voor een efficiënte én veilige werkomgeving komen hier aan bod tijdens een demonstratie van de medewerkers. De nieuwe projectshow van Hornbach vindt plaats van 1 december 2016 tot en met 28 januari 2017. Centraal staat hoe klussers hun werkplaats zo optimaal mogelijk kunnen inrichten en welke machines hierbij onmisbaar zijn. Het eerste deel van de demonstratie bestaat uit advies rondom het thema ‘Uitrusting van de werkplaats’ over onder andere opbergmogelijkheden en ergonomie. In het tweede gedeelte van de demonstratie wordt het gebruik van de machines besproken. Verschillende leveranciers demonstreren hun machines en klanten kunnen de machines zelf ook uitproberen. Materialen komen voorbij, tips worden besproken, en ook bij het thema ‘Veiligheid op de werkvloer’ wordt stilgestaan. De demonstraties vinden plaats op vrijdagen van 18.30 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 14.00 tot 15.00 uur en 16.00 tot 17.00 uur.

Nederland fleurt al 95 jaar op

17 november 2016
Marktleider in bloemenpracht viert jubileum Veenendaal, 17 november 2016 – Op 22 november bestaat Fleurop precies 95 jaar in Nederland. Sinds 1921 brengt de marktleider mensen dichter bij elkaar en fleurt hij menig interieur op met bloemen. Mensen bezegelen lief en leed met de mooiste boeketten, die meer dan 1.100 Fleurop-bloemisten zorgvuldig samenstellen. Bloemen per postkaart Bij een heuglijk moment hoort een bloemetje. Die traditie gaat heel ver terug. En sinds 22 november 1921 kunnen mensen bloemen vooraf bestellen, bij Fleurop. Destijds begonnen twee bloemisten een samenwerkingsverband, waarbij mensen per postkaart bloemen konden bestellen. Al snel sloten meer bloemisten zich aan, zodat er door heel Nederland bloemen besteld en bezorgd konden worden. De coöperatie bloeide op. Vanaf het vroege begin heeft Fleurop met het principe van same-day-delivery talloze mensen verrast met een prachtige bos bloemen, besteld door hun geliefde, familielid of gewoon zomaar door een vriend of vriendin. Blijk van waardering Inmiddels horen boeketten niet alleen bij bezoek en heuglijke momenten, maar zijn ze ook een manier om je gevoel te uiten. Michel van Slingerland, marketing- en salesmanager van Fleurop: “Mensen sturen ze om iemand een hart onder de riem te steken, bijvoorbeeld. Of om je waardering te uiten. Dit gebeurt niet alleen met boeketten, maar ook met bloemenbonnen en cadeaus ter aanvulling van het boeket. Denk aan een doosje chocola of een pluchen beertje. Alles wat online besteld wordt voor 14.00 uur, is de volgende dag in huis.” Over Fleurop Fleurop Interflora Nederland is meer dan 95 jaar (sinds 1921) gespecialiseerd in het verzenden van bloemen, nationaal en internationaal. In Nederland zijn meer dan 1.100 bloemisten aangesloten bij de coöperatie en wereldwijd zijn dat er 40.000, verdeeld over ruim 140 landen. Met de rijke geschiedenis en deskundigheid van de organisatie bedient Fleurop dagelijks zowel de particuliere als zakelijke markt. Fleurop werd door het WUA! al viermaal bekroond met een eerste plaats bij de Performance Scan Bloemen (2013, 2014, 2015 en 2016) en won twee keer de titel ‘Beste Website’ bij hetzelfde instituut. De basis van het succes en het sterke merk van Fleurop zijn de waarden: kwaliteit, service (waaronder ‘same-day-delivery’), samenwerking, eerlijkheid (transparante prijsstelling) en passie voor het vak.

Hornbach Best is jarig

3 november 2016
Best, 3 november 2016 – Morgen is het een jaar geleden dat Max Verstappen verscheen op de opening van Hornbach Best. Beide stonden toen op het punt van beginnen: Max aan zijn carrière in de Formule 1, Hornbach met een vestiging in het hart van Noord-Brabant. De verjaardag van Hornbach Best is een goed moment om te vertellen hoe het met de Noord-Brabantse vestiging is gesteld. De ontwikkelingen en prognoses zijn gunstig. De bouwmarkt kijkt dan ook vol vertrouwen richting de toekomst.   “Het is prettig te constateren dat bezoekers ons steeds beter weten te vinden”, zegt Jos van de Gun – vestigingsmanager Hornbach Best – over de ontwikkelingen rondom de vestiging. “Hornbach als bouwmarkt bleek hier in de regio namelijk nog niet zo bekend. Gelukkig betekent dit niet onbemind en merken we dat steeds meer Noord-Brabanders bekend raken met onze producten en waarvoor wij staan. Dit zien we terug in de stijgende lijn in zowel klantaantallen als bestedingen. Verder is onze drive-in volop in beweging, doordat zzp’ers nu weten dat ze voor grote aankopen en complete projecten bij ons terechtkunnen. Bovendien zien we een duidelijke stijging in de verkoop van complete badkamers en keukens, van sloop tot eindmontage.” Klantenbinding De laagste prijs en de deskundigheid van het personeel zijn niet de enige kenmerken waarmee Hornbach Best zich probeert te onderscheiden. “We doen in Best veel aan klantenbinding, omdat wij het belangrijk vinden dat mensen ons zien als meer dan een bouwmarkt alleen. Dit doen we door constant in beweging te zijn en voor onze klanten veel te organiseren en onze kennis te delen. We geven themaworkshops, zoals pompoen snijden voor kinderen voor Halloween. Er zijn interieuradviesdagen voor bezoekers waarin ze een uur lang advies krijgen over de inrichting van hun huis. En elke maand is er een andere projectshow in onze vestiging. Tijdens de projectshow leggen we aan klanten uit hoe eenvoudig het bijvoorbeeld is om zelf laminaat te leggen of om zelf een badkamerkraan te vervangen. We leggen het eerst uit, en dan kunnen ze het zelf doen. Het draait allemaal om het creëren van binding met klanten, binding met personeel. De rest gaat dan vanzelf”, zegt Jos. Zonnige toekomst “Ja, we zijn tevreden en zien de toekomst vol vertrouwen tegemoet. Zeker met zo’n grote, dynamische stad als Eindhoven in onze achtertuin. Waar wij over vijf jaar staan? Altijd lastig te zeggen, maar beweren dat wij met onze online activiteiten dan een grote slag hebben geslagen en onze expertise als projectspecialist meer gezicht hebben gegeven, dat durf ik wel.”       Over HORNBACH HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 139 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu negentien jaar en telt het inmiddels elf vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best

Buurt blij met nieuwe aanwinst in Zoetermeer Rokkeveen

31 oktober 2016
Zoetermeer, 31 oktober 2016 – In winkelcentrum Rokkeveen is onlangs een nieuwe SUBWAY vestiging geopend. Voor eigenaresse Lilit Muradyan is het restaurant dé uitdaging waar ze aan toe was. Ze is vastbesloten er een succes van te maken. Het restaurant is niet alleen in trek bij scholieren en kantoorpersoneel, maar ook bij buurtbewoners. Lilit leidde 8 jaar geleden een farmaceutisch bedrijf in Armenië. Voor het werk van haar man, bij DSM, verhuisden ze naar Nederland. Ze kregen drie kinderen. Lilit, biochemicus, wilde graag weer aan het werk. “Het lukte alleen niet om een parttimebaan te vinden in mijn vakgebied”, vertelt ze. Samen met haar man besloot ze breder te kijken en mogelijk een eigen zaak te openen. Zelf woonachtig in de Houtbuurt, lieten ze hun oog vallen op een pand in het nabijgelegen winkelcentrum Rokkeveen. “Deze plek leent zich uitstekend voor een SUBWAY restaurant”, vonden we. “Kantoren aan de overkant, een middelbare school in de buurt… dan voorzie je met een SUBWAY vestiging zeker in een behoefte.” Buurtbewoners zijn blij De zaak is ruim een week open en Lilit Muradyan is tevreden. Tijdens de lunch is het druk en ook ’s avonds komen mensen graag over de vloer voor een versgebakken Sub. “Naast de usual suspects zoals kantoorpersoneel en scholieren, bezoeken ook veel buurtbewoners de zaak”, vertellen Lilit en haar man. Ze zijn zelf druk bezig de opstart van het restaurant in goede banen te leiden. De volgende stap is het werven van personeel. “Wij zijn op zoek naar zelfstandige, enthousiaste medewerkers die de verantwoordelijkheid voor dit restaurant een dagdeel op zich kunnen nemen.” Dagelijks geopend Het nieuwe SUBWAY restaurant aan Quirinegang 45 is dagelijks geopend. Op werkdagen van 10.00 tot 20.00 uur, op zaterdag van 11.00 tot 20.00 en op zondag van 12.00 tot 20.00 uur. Submarine sandwich SUBWAY restaurants danken hun naam aan de ‘submarine sandwiches’ of ‘Subs’. Het handelsmerk van deze Subs is de langgerekte vorm, die doet denken aan een onderzeeër (submarine). Bij SUBWAY restaurants kunnen gasten kiezen voor een van de klassieke Subs op het menu en die vervolgens personaliseren met hun keuze aan versgebakken brood, groente, kaas en saus. De Sandwich Artist stelt de Sub samen in overleg met de gast en bereidt deze voor zijn ogen. Daarnaast zijn bij SUBWAY restaurants onder andere heerlijke salades en versgebakken Cookies verkrijgbaar.

Hornbach laat insluipers in de kou staan

27 oktober 2016
Projectshow november in het teken van ‘Veilig wonen’ De wintertijd staat dit weekend weer voor de deur. Dit betekent koudere temperaturen en het wordt weer eerder donker. Vooral in het donker voelt een inbreker zich prettig. De inbreker denkt makkelijk zijn slag te kunnen slaan, omdat hij zich onbespied waant. Hornbach doorbreekt deze gedachten en heeft voor insluipers bijzonder slecht nieuws: de beveiligingscamera’s en mechanische en elektronische beveiligingsmogelijkheden maken het ongewenst betreden van een woonhuis een stuk lastiger. Hornbach zal in de projectshow van november uitleggen hoe mensen hun woning zelf eenvoudig en snel kunnen beveiligen. De nieuwe projectshow van Hornbach vindt plaats van 3 tot en met 26 november in alle vestigingen. Centraal staat hoe men zelf mechanische en elektronische beveiligingselementen op ramen en deuren kan bevestigen. Inspiratie opdoen, vragen stellen en de nieuwste soorten beveiligingsproducten en beveilgingscamera’s bekijken: het kan allemaal tijdens de demonstratie. De projectshows zijn vrijblijvend te bezoeken op vrijdagen van 18.30 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 14.00 tot 15.00 uur en 16.00 tot 17.00 uur. Het eerste half uur geven de deskundigen van de bouwmarkt een demonstratie, daarna kunnen geïnteresseerde bezoekers zelf aan de slag. Hornbach organiseert het hele jaar door projectshows, elke maand met een ander thema en uiteraard gratis bij te wonen. Tijdens de demonstraties laten de medewerkers van Hornbach precies zien hoe je een project aanpakt en hoe eenvoudig dit kan zijn. Over HORNBACH HORNBACH is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 139 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu negentien jaar en telt het inmiddels elf vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).

SUBWAY Shop in tankstation

24 oktober 2016
Den Bosch, 24 oktober 2016 – Het tankstation aan de Maaspoortseweg in Den Bosch wordt uitgebreid met een SUBWAY Shop. Hongerige passanten kunnen hier een American Steakhouse Melt of Spicy Italian meenemen voor onderweg. Eigenaar Han van Osch: “Het is een trend in de regio.” “Een SUBWAY Shop in een tankstation is een beproefd concept,” vertelt van Osch.” Met 10 jaar SUBWAY-ervaring kan hij het weten. “In de regio Eindhoven zijn er ook tankstations met SUBWAY Shops. Dit zijn zogeheten shop-in-shop locaties waar mensen een vers belegde Sub kunnen meenemen voor onderweg. In het tankstation bij Maaspoort hebben we nu ook zo’n vestiging geopend voor de vele automobilisten die hier dagelijks langsrijden.” Jubileum als ondernemer Voor Van Osch is dit de vierde SUBWAY-vestiging waarvan hij eigenaar is. Hij heeft nog een zaak in Veghel en twee vestigingen in Den Bosch. “Tien jaar geleden opende ik mijn eerste SUBWAY-restaurant. Daarvoor werkte ik in marketing- en salesfuncties. Toen dacht ik al: als ik ooit een leuke eigen zaak wil, wordt het een SUBWAY-restaurant. Ik vond het een mooi concept. Verse ingrediënten, zelf kiezen, snel klaar: dat slaat nog steeds goed aan.” Van Osch stelt de teams voor zijn SUBWAY-restaurants samen en motiveert hen. Voor de nieuwe vestiging Maaspoort zijn medewerkers in de bestaande Bossche vestigingen alvast ingewerkt. “Het is ideaal. Bij krappe bezetting in het ene filiaal, kunnen medewerkers van het andere filiaal invallen.” Dagelijks geopend Met zijn ligging aan de grote doorgaande weg nabij Den Bosch, verwacht SUBWAY Maaspoort vooral klandizie van automobilisten en motorrijders op doorreis. De nieuwe vestiging is 7 dagen per week geopend, van 9.00 tot 19.00 uur. Uitsluitend voor take-away. Submarine sandwich SUBWAY restaurants danken hun naam aan de ‘submarine sandwiches’ of ‘Subs’. Het handelsmerk van deze Subs is de langgerekte vorm, die doet denken aan een onderzeeër (submarine). Bij SUBWAY restaurants kunnen gasten kiezen voor een van de klassieke Subs op het menu en die vervolgens personaliseren met hun keuze aan versgebakken brood, groente, kaas en saus. De Sandwich Artist stelt de Sub samen in overleg met de gast en bereidt deze voor zijn ogen. Daarnaast zijn bij SUBWAY restaurants onder andere heerlijke salades en versgebakken Cookies verkrijgbaar.