Fleurop bezorgt goed gevoel op laatste schooldag

Door VHGK 3 maanden gelden
Home  /  Nieuws  /  Fleurop bezorgt goed gevoel op laatste schooldag

Bloemenspecialist en Kek Mama zetten juffen en meesters in het zonnetje

Veenendaal, 22 juni 2018 – De laatste schooldag is in zicht. Hét moment om de leraar van je zoon of dochter te bedanken voor zijn of haar inspanningen om jouw kind te laten groeien. Bloemenspecialist Fleurop en het tijdschrift Kek Mama, slaan de handen ineen en voeren deze week campagne om zo veel mogelijk juffen en meesters in de bloemen te zetten.

“Leraren zijn ontzettend belangrijk. Dagelijks zetten zij zich in om kinderen kennis bij te brengen en ze een basis voor de toekomst te geven”, vertelt Jeroen de Zwart, algemeen directeur van Fleurop. “Samen met Kek Mama vragen we aandacht voor deze beroepsgroep en inspireren we ouders om hen op de laatste schooldag te bedanken en in de bloemen te zetten.”

In de media
Fleurop en Kek Mama brengen de ‘Bedankt dat je me hebt laten groeien’-campagne vanaf vandaag onder de aandacht bij het grote publiek. Onder andere via blogs en social media posts worden bedank-ideeën voor juffen en meesters gedeeld. Ook worden ouders opgeroepen hun favoriete leraar aan te melden via de website www.fleurop.nl/laatste-schooldag. Die maakt daarmee kans op een bloemrijke verrassing tijdens de laatste schooldag, uitgereikt door Kek Mama hoofdredactrice Sara van Gorp. Ook wint de betreffende juf of meester een jaar lang gratis bloemen in de klas. Een vlog en aftermovie van het verrassingsmoment in de klas zetten de campagne kracht bij.

Over Fleurop
Fleurop Interflora Nederland is al meer dan 96 jaar (sinds 1921) gespecialiseerd in het verzenden van bloemen, nationaal en internationaal. In Nederland zijn meer dan 1.050 bloemisten aangesloten bij de coöperatie en wereldwijd zijn dat er 40.000, verdeeld over ruim 140 landen. Met de rijke geschiedenis en deskundigheid van de organisatie bedient Fleurop dagelijks zowel de particuliere als zakelijke markt. Fleurop werd door het WUA! al viermaal bekroond met een eerste plaats bij de Performance Scan Bloemen (2013, 2014, 2015 en 2016) en won twee keer de titel ‘Beste Website’ bij hetzelfde instituut. De basis van het succes en het sterke merk van Fleurop zijn de waarden: kwaliteit, service (waaronder ‘same-day-delivery’), samenwerking, eerlijkheid (transparante prijsstelling) en passie voor het vak. Kijk voor meer informatie op www.fleurop.nl.

Categories:
  Nieuws, Persberichten
Dit bericht gedeeld 0 keer
 000