Boswandeling in een vaas

Door VHGK 2 maanden gelden
Home  /  Nieuws  /  Boswandeling in een vaas

Fleurop heeft haar nieuwe selectie herfstboeketten gelanceerd. Bloemisten hebben de koppen bij elkaar gestoken, met tien schitterende herfstboeketten als resultaat. Eén gevoel komt terug in alle vakkundig samengestelde boeketten: warmte. Met typische herfstproducten als hypericum, kalebas en nutan.

Warmte en sfeer
Als het aan de Fleurop-bloemisten ligt, wordt het een warme herfst. Diverse bloemisten uit het land stelden onlangs de herfstselectie samen. “De kleuren van het seizoen vormen hierbij de basis”, vertelt Michel van Slingerland, marketing- en salesmanager bij Fleurop. “Daarnaast hebben we de bloemisten de resultaten van het afgelopen seizoen meegegeven. Welk type boeket viel in de smaak? Welke soorten bloemen? Met die gegevens in hun achterhoofd zijn ze aan het combineren gegaan.”

Boswandeling en Najaarsgloed
Het resultaat van dit selectieproces is een set sfeervolle herfstboeketten. “Boeketten waarvan elk interieur opfleurt, dat was de opdracht aan de bloemisten”, vertelt Van Slingerland. “Daar zijn ze zeker in geslaagd.” In de nieuwe boeketten, met namen als Boswandeling en Najaarsgloed, overheersen warme kleuren met vrolijke, speelse elementen. Een glansrol is daarbij weggelegd voor hypericum, nutan en de kalebas, typische herfstproducten. Een tip van de bloemisten: “Wil je lang van je herfstboeket genieten, snijd dan regelmatig een extra stukje van de onderkant van de stelen en zet ze weer terug in de vaas met vers water.” De nieuwe boeketten zijn vanaf heden verkrijgbaar bij Fleurop-bloemisten en via fleurop.nl.

Over Fleurop
Fleurop Interflora Nederland is meer dan 95 jaar (sinds 1921) gespecialiseerd in het verzenden van bloemen, nationaal en internationaal. In Nederland zijn meer dan 1.100 bloemisten aangesloten bij de coöperatie en wereldwijd zijn dat er 40.000, verdeeld over ruim 140 landen. Met de rijke geschiedenis en deskundigheid van de organisatie bedient Fleurop dagelijks zowel de particuliere als zakelijke markt. Fleurop werd door het WUA! al viermaal bekroond met een eerste plaats bij de Performance Scan Bloemen (2013, 2014, 2015 en 2016) en won twee keer de titel ‘Beste Website’ bij hetzelfde instituut. De basis van het succes en het sterke merk van Fleurop zijn de waarden: kwaliteit, service (waaronder ‘same-day-delivery’), samenwerking, eerlijkheid (transparante prijsstelling) en passie voor het vak.

Categories:
  Nieuws, Persberichten
Dit bericht gedeeld 0 keer
 000