Chantal Janzen en Wendy van Dijk kiezen Fleurop

Door VHGK 9 maanden gelden
Home  /  Nieuws  /  Chantal Janzen en Wendy van Dijk kiezen Fleurop

Fleurop en RTL gaan samenwerken voor het nieuwe RTL 4-programma ‘Janzen & Van Dijk: Voor al Uw Bruiloften en Partijen’. In dit programma nemen stellen met een (stiekeme) huwelijkswens het tegen elkaar op, met als inzet een droombruiloft. Fleurop zorgt ervoor dat de stellen in de bloemetjes worden gezet. Een prachtig bruidsboeket is tenslotte de finishing touch.

Bloemen en beleving
Joyce Borghardt, Sales Director Branded Content bij RTL: “Het nieuwe RTL 4-programma ‘Janzen & Van Dijk: Voor al Uw Bruiloften en Partijen’ heeft in Fleurop een perfecte sponsor gevonden. Deze samenwerking werkt op alle fronten versterkend, zowel voor Fleurop als voor het programma. Samen bezorgen ze een goed gevoel!” Michel van Slingerland van Fleurop Interflora Nederland BV sluit zich daarbij aan: “Welke emotie is nu groter dan liefde? Dit nieuwe programma sluit hier perfect bij aan door emoties sfeervol in beeld te brengen. Het raakt je. Hetzelfde effect bereiken wij met onze boeketten. Elk boeket is door onze bloemisten met veel passie samengesteld. De kijker ziet dit terug in het programma. Een perfecte combinatie van het tonen van vakmanschap en het prikkelen van de kijker om eens vaker emoties te uiten met een stijlvol boeket.”

Feelgoodspelshow
‘Janzen & Van Dijk: Voor al Uw Bruiloften en Partijen’ is een feelgood-programma. Elke aflevering strijden twee gezinnen tegen elkaar in verschillende studiospellen en opdrachten. Het winnende paar krijgt een royaal bedrag om hun droombruiloft te verwezenlijken. Het programma is vanaf 18 maart iedere zaterdag om 20.00 uur te zien bij RTL 4.

Over Fleurop
Fleurop Interflora Nederland is meer dan 95 jaar (sinds 1921) gespecialiseerd in het verzenden van bloemen, nationaal en internationaal. In Nederland zijn meer dan 1.100 bloemisten aangesloten bij de coöperatie en wereldwijd zijn dat er 40.000, verdeeld over ruim 140 landen. Met de rijke geschiedenis en deskundigheid van de organisatie bedient Fleurop dagelijks zowel de particuliere als zakelijke markt. Fleurop werd door het WUA! al viermaal bekroond met een eerste plaats bij de Performance Scan Bloemen (2013, 2014, 2015 en 2016) en won twee keer de titel ‘Beste Website’ bij hetzelfde instituut. De basis van het succes en het sterke merk van Fleurop zijn de waarden: kwaliteit, service (waaronder ‘same-day-delivery’), samenwerking, eerlijkheid (transparante prijsstelling) en passie voor het vak.

 

Categories:
  Nieuws, Persberichten
Dit bericht gedeeld 0 keer
 100