SUBWAY Restaurants onthult nieuw logo en icoon

Door VHGK 1 jaar gelden
Home  /  Nieuws  /  SUBWAY Restaurants onthult nieuw logo en icoon

SUBWAY Restaurants onthult nieuw logo en icoon
Wereldwijde restaurantketen laat preview zien in nieuwe marketingcampagne in de VS

SUBWAY Restaurants, ’s werelds grootste restaurantketen, onthult een nieuw logo tegelijk met een krachtig icoon, dat speciaal ontworpen is om het merk beter tot leven te brengen op de verschillende digitale kanalen. Consumenten in de VS kunnen hier al een glimp van opvangen in de nieuwe marketingcampagne, die vrijdag 5 augustus is gelanceerd.

De introductie van het nieuwe logo is de volgende stap in de ontwikkeling die het merk momenteel doormaakt. Eerder dit jaar zijn SUBWAY® Digital en verschillende menuveranderingen aangekondigd.

“We maken momenteel enorm spannende veranderingen door om te kunnen blijven voldoen aan de veranderende smaak en verwachtingen van onze gasten”, aldus Suzanne Greco, President en CEO van SUBWAY Restaurants. “Het SUBWAY merk is wereldwijd bekend. Met deze nieuwe look benadrukken wij onze belofte Fresh en vooruitstrevend te blijven. Het ontwerp straalt kracht en zelfvertrouwen uit en tegelijkertijd eren we onze rijke achtergrond en geschiedenis.”

Het nieuwe logo staat rechtop, is gedurfd en straalt zelfvertrouwen uit, en vangt hiermee de essentie van het merk met een frisse en moderne uitstraling. De kleuren zijn geoptimaliseerd, zodat ze het best tot hun recht zullen komen in uitingen via alle kanalen. Het icoon, dat een nieuwe aanwinst is voor het merk, voegt de twee bekende pijlen samen tot een simpel maar krachtig symbool. De wereldwijde uitrol van het logo en icoon naar de SUBWAY restaurants, in de communicatie-uitingen en op de digitale platforms zal beginnen in 2017.

Over SUBWAY Restaurants
SUBWAY Restaurants is wereldwijd de grootste organisatie in de Quick Service Industry met inmiddels ruim 44.800 vestigingen in 112 landen. Nederland telt momenteel 179 SUBWAY restaurants. Bij SUBWAY restaurants kunnen consumenten terecht voor heerlijke Subs, bereid op versgebakken brood. Elke Sub wordt ter plekke, voor de ogen van de gast bereid. De SUBWAY formule staat bekend om haar vele keuzemogelijkheden, waarbij consumenten zelf invloed hebben op de voedingswaarden.

Het bedrijf werd 50 jaar geleden opgericht door de toen 17-jarige Fred DeLuca en vriend van de familie dr. Peter Buck. Vandaag is het nog steeds een familiebedrijf met duizenden toegewijde franchisenemers die SUBWAY restaurants bezitten over de hele wereld.

Categories:
  Nieuws, Persberichten
Dit bericht gedeeld 0 keer
 100