Nieuwe reclamecampagne voor Total

Door VHGK 2 jaar gelden
Home  /  Persberichten  /  Nieuwe reclamecampagne voor Total

Den Haag, maandag 4 april 2016 – Total lanceert op 4 april 2016 een nieuwe pay off en campagne als verlengstuk op de recentelijk gemoderniseerde tankstations.

https://www.youtube.com/watch?v=2UgkjlcHYGA

Energizing Life. Every Day.
Als onderdeel van de corporate merkpositionering “Committed to Better Energy” die in 2014 werd gelanceerd, en 25 jaar na de introductie van de tagline “Total kies je niet toevallig”, lanceert Total een nieuwe pay-off “Energizing Life. Every Day” De nieuwe tagline is meer dan een zinnetje dat lekker klinkt. Het is een belangrijke belofte aan de klant: Total stations gaan mee met de tijd en bieden plek voor een ontspannen pauze onderweg.

Met meer dan 4 miljoen klanten die dagelijks over de hele wereld worden bediend, weet het publiek inmiddels heel goed waar men naartoe moet gaan. Door over te stappen op een nieuwe marketing tagline, wil Total haar netwerk van tankstations neerzetten in een nieuwe, toekomstgerichte tijd, maar blijft het trouw aan haar oorspronkelijke handelswaarden: customer care en het leveren van producten en diensten van hoge kwaliteit.

Vincent Leroy, Directeur Retail Total Nederland : “Met onze nieuwe campagne laten we zien dat Total zichzelf elke dag blijft vernieuwen om zo het favoriete merk van klanten te blijven; én het tankstation te zijn waar onze gasten het liefst bijtanken tijdens hun autorit. Door onze kernwaarden verder te versterken, laten wij zien dat we meer zijn dan alleen een brandstofverkoper. De vernieuwing komt tot uiting in het producten- en dienstenaanbod. Digitalisering staat hierbij centraal waarbij we meer en meer contactloos betalen en Wi-Fi kunnen aanbieden aan onze gasten. Wij zijn meer dan een standaard keten van tankstations.”

Science fiction commercial
Spil in de campagne is de nieuwe Space-travellers commercial; deze toont een half menselijke, half buitenaardse crew, die met hun ruimtevaartuig landt bij een Total tankstation.  Ondanks het feit dat ze lichtjaren van de aarde verwijderd zijn, kunnen de leden van deze crew alles vinden wat ze nodig hebben op het station. Van Excellium brandstof tot de kwaliteitsproducten én goede service in de winkels; een café, extra zitplaatsen, gratis Wi-Fi, contactloos betalen en een lekkere kop koffie. Gasten ervaren bij Total een prettige stop, voor ze weer verder reizen, en zijn letterlijk en figuurlijk weer “bijgetankt”.

De onderscheidende en internationale commercial is ontwikkeld door reclamebureau BETC, en zal vertoond worden in Europa, Noord-Afrika, het Midden-Oosten en Azië.De video is onderdeel van een multimedia-campagne die wordt beheerd door Dentsu-Vizeum; op tv, online, via social media en in de tankstations zelf.

Een netwerk van tankstations
Total is in het land van herkomst Frankrijk, marktleider in brandstoffen. Met haar netwerk van 2200 tankstations bedient het ruim een miljoen klanten per dag. Wereldwijd komen meer dan 4 miljoen autorijders in 65 landen naar een van de 16.000 tankstations om te tanken.

Over TOTAL Nederland
Total Nederland N.V. coördineert de marketing, distributie en verkoop van brandstoffen en smeerolieproducten in Nederland. Het bedrijf heeft ongeveer 200 medewerkers in dienst. In Nederland telt het netwerk van Total op dit moment zo’n 360 benzinestations. Daarnaast verkoopt Total brandstoffen aan handelaren en zakelijke eindverbruikers. Smeermiddelen worden onder de merken Total, ELF en Total Agri op de markt gebracht. Het bedrijf behoort tot de Total Groep, de op vier na grootste aardolie- en gasonderneming ter wereld. Het is een dynamische, internationale onderneming, die sterk is in productie, over een grote raffinagecapaciteit beschikt en een wereldwijd netwerk van 17.000 tankstations heeft. Voor meer informatie: www.total.nl.

 

Category:
  Persberichten
Dit bericht gedeeld 0 keer
 000