Mancave, een eigen plek voor mannen

Door VHGK 2 jaar gelden
Home  /  Persberichten  /  Mancave, een eigen plek voor mannen

Anti-spa, bierbeek of hoverstoel: geen project is te gek bij Hornbach

Nieuwegein, 29 januari 2016 – Hornbach weet wat een échte man wil: een eigen plek waar hij ongestoord zichzelf kan zijn. Een plek waar hij zijn fantasie de vrije loop kan laten. Ja, een Mancave. De nieuwe online videocampagne laat zien hoe zo’n Mancave eruit kan zien. Een man maakt zijn dromen waar en bouwt de meest waanzinnige dingen: van woudloopsimulator tot hengelsportoase.

Bij een Mancave-project moet je niet denken aan een lampenkap van papier-maché of een kapstok van schroevendraaiers. Hornbach laat ons, in een serie van vijf video’s, zien waar veel mannen van dromen. In de nieuwste campagne bouwt een échte kerel een woudloopsimulator, een anti-spa, een indoor-hengelsportoase, een bierbeek en een hoverstoel.

Vanaf 29 januari t/m vrijdag 26 februari a.s. wordt iedere vrijdag om 14.00 uur een nieuwe aflevering gepubliceerd op Hornbach.nl/mancave, social media en YouTube.

Over Hornbach
Hornbach is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 139 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat Hornbach nu achttien jaar en telt het inmiddels elf vestigingen. Hornbach won in 2015 voor de tiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie `Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is Hornbach bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle Hornbach-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).

Over de campagne
Door: Heimat
Productie: Easy does it
Regie: Chehad Abdalla

Category:
  Persberichten
Dit bericht gedeeld 0 keer
 000