Website om van te watertanden

Door VHGK 6 jaar gelden
Home  /  Nieuws  /  Website om van te watertanden

Wie wel brood ziet in een eigen bedrijf kan vanaf vandaag terecht op www.subway-franchise.nl online. Deze website biedt iedereen met ondernemersbloed informatie over het openen van een eigen Subway-restaurant in Nederland. Van Hulzen en Kicks creëerden de website. Een project om van te watertanden!

Met meer dan 35.000 restaurants in 98 landen is Subway de grootste en meest succesvolle quickserviceformule ter wereld. Wereldwijd heeft Subway ruim 3.000 restaurants meer dan gedoodverfde concurrent McDonald’s. Ook in Nederland wil Subway de grootste worden. Het doel is om hier in 2015 de deuren van het 300ste restaurant te openen.

Onlinestrategie

Van Hulzen heeft de opdracht gekregen zo veel mogelijk geïnteresseerde ondernemers in contact te brengen met de regiomanagers van Subway. “Mensen zijn vaak slecht geïnformeerd over het starten van een eigen franchise”, zegt Justin Goes, Area Development Manager bij Subway. “Van de 100 potentiële ondernemers die Subway werft, opent er slechts één daadwerkelijk een restaurant.”

Om meer serieuze kandidaten te bereiken en beter voor te lichten, togen Goes en kompanen naar Voorschoten. Kicks ontwierp de website, Van Hulzen ontwikkelde de pr- en contentstrategie: tactisch geplaatste advertenties en AdWords voeren ondernemers in spe van gerelateerde websites naar www.subway-franchise.nl, waar alle essentiële informatie overzichtelijk op een rij staat. De inrichting van de website, gebouwd door EXED, verhoogt de kennis van de bezoeker, en verlaagt tegelijkertijd de drempel om contact op te nemen. Goes: “We hopen dat we met de campagne 20 tot 30 nieuwe restaurants per jaar kunnen openen.”

Klik hier om de website te bezoeken.

Category:
  Nieuws
Dit bericht gedeeld 0 keer
 000